9 Mayıs 2013

Marul Çorbası

Gönderen Saglikli Yemek




Malzemeler:
2 adet yeşilkabak
200gr kadar bezelye
4-5 yaprak kıvırcık marul
1 su bardağı süt
5 bardak su
kaya tuzu ve karabiber
Tarifi
5 bardak suyu kaynatın ve tencereye boşaltarak yeşilkabağı(ben bu sefer kıbrıs kabağı kullandım.çorbaya yeşil renk verecek cins olması gerekiyor) orta büyüklükte doğrayarak ve bezelyeleri ayıklayarak koyun.8-9 dk kadar beraber pişsinler.Daha sonra marulları elinizle 4-5 parçaya bölerek ilave edin.marullar diriliğini kaybetmemesi için marulları koyduktan sonra 3 dk kadar daha pişirin.Daha sonra tenceredeki malzemeleri blender yardımıyla çorba kıvamına gelene dek ezin.Tekrar ocağa alıp,1 bardak sütü ,kaya tuzunu ve karabiberi ilave edip 5-6 dk daha pişirin.İsterseniz kızdırılmış tereyağı da ilave edebilirsiniz ancak ben sütün yağını yeterli buluyorum.Afiyetolsun:)

1 yorum:

  1. brokoli çorbasından sonra yeni bir yeşil çorba öğrenmiş oldum.. :)

    YanıtlaSil